Sisteme promotionale publicitare

Retur

RETURNARE MARFA DE CATRE CLIENTI PERSOANE JURIDICE SE FACE IN URMATOARELE CAZURI:


1. LA RETURNAREA PRODUSELOR CA URMARE A NECONCORDANTEI CU SPECIFICATIILE TEHNICE:

  • Ati transmis formularul de retur la adresa contact@ramaclick.ro
  • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciatul cu privire la nereguli, neconcordante sau produse avariate in termen de 24-48h de la primirea produselor, dupa aceasta perioada comerciantul nu-si va mai asuma nici o rapsundere.

  • Sa fie ambalate individual, in mod corespunzator pentru a pastra propietatile produselor si sa contina toate accesoriile si etichetele
  • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie
  • Nu se accepta returnarea produselor care:
    • prezinta urme de folosire, deteriorare sau uzura;
    • nu pot fi acceptate din motive de protectie a sanatatii sau igiena si care au fost desigilate;
    • au fost personalizate la cererea cumparatorului.
  • In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Rama Click


2. RETURNAREA PRODUSELOR CA URMARE A UNEI NECONCORDANTE CALITATIVE DESCOPERITE PE PERIOADA UTILIZARII, IN PERIOADA DE GARANTIE:

    • Ati transmis formularul de retur la adresa contact@ramaclick,ro
    • Sa obtineti acceptul returului din partea Rama Click ca parte a procesului de solutionare a sesizarii calitative, informandu-ne de intentia dumneavoastra pe adresa contact@ramaclick.ro
    • Sa se afle in perioada de garantie specifiata in documentul de achizitie
    • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie
    • In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Rama Click

3. ACCEPTAREA EXPRESA DE RETURNARE DIN PARTEA RAMA CLICK IN CAZURI PARTICULARE.


Ca regula, returnarea produselor de catre persoane juridice din orice alt motiv decat cele enumerate la punctele anterioare(1 si 2) nu este acceptata de catre PRO CINEMATIC DPV SRL.

La solicitarea expresa a cumpărătorului si in functie de aprecierea libera a PRO CINEMATIC DPV SRL, poate refuza sau accepta returul, fara niciun fel de despagubiri pentru cumparator in tot sau in parte.

In cazul in care solicitarea de retur este acceptata de catre PRO CINEMATIC DPV SRL, returul se va supune unei taxe pentru serviciul de retur de 8% din valoarea articolelor returnate, dar nu mai putin de 50 Ron (serviciu care include verificarea, reambalarea, si repunerea pe stoc a acestora) precum si a altor conditii speciale care pot fi comunicate in urma unei cereri transmise la adr


Pentru returnarea produselor comandate de pe acest site, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de retur Rama Click prezentate mai jos, va rugam sa completati in intregime formularul de retur.

Va vom raspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.


4. RETURNAREA BANILOR LA ACCEPTAREA RETURULUI


Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului

Pentru comenzile platite prin transfer bancar suma va fi returnata pe acelasi cont utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului

Pentru comenzile ramburs ( curier ) suma va fi returnata in decurs de 3-30 zile in contul bancar al societati comunicat de catre client, in decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului

Retur

RETURNARE MARFA DE CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE SE FACE IN URMATOARELE CAZURI:


  • Retunare Produs

Returnarea produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumpărător.  Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile lucratoare de la data informării de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Rambursarea contravalorii produsului se va face doar după primirea produsului. În acest cost intră doar valoarea produselor, nu și transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Vă rugăm să completați formularul de retur  aflat mai jos sau să ne notifici în scris pe adresa de e-mail:  contact@ramaclick.ro privind hotărârea ta de a returna un produs. Termenul maxim pentru completarea formularului de retur este de 14 zile de la primirea produselor comandate. Formularele completate după această perioadă nu sunt luate în considerare. După completarea formularului de retur, vei primi din partea unui operator, informațiile necesare privind returnarea produselor.

Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor și întocmirii actelor aferente returului. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu sunt acceptate.

Cumpărătorul nu poate returna produsele achiziționate şi/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despăgubiri, în următoarele situaţii:

  1. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe bază de Comandă Specială(Comandă Specială este considerată ca fiind lista de produse comandate de către Cumpărător și care nu se află în stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans/plată în avans, în termenii agreați de părți).

* Ca si excepție de la această regulă părțile pot agrea un procent ca și despăgubire la returnare în funcție de disponibilitatea furnizorului/producătorului de a prelua/returna produsele comandate special

  1. Solicitarea de returnare a produsului prin renunţarea la cumpărare este făcută cu depăşirea termenului de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului;
  2. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciatul cu privire la nereguli, neconcordante sau produse avariate in termen de 24-48h de la primirea produselor, dupa aceasta perioada comerciantul nu-si va mai asuma nici o rapsundere.

  3. Produsul nu este returnat în aceleaşi condiţii în care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, dacă este cazul, documentele care l-au însoţit, fără urme că produsul a fost folosit);
  4. Produsul care se dorește a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Cumpărătorul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/ înlocuirea unui produs în condiţiile art. 4 alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă. În toate cazurile returnării/ înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare/ înlocuire sunt suportate de către Cumpărător. Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

!!! Produsele considerate fragile vor fi marcate cu eticheta ' DESFACERE COLET LA LIVRARE  ' . Obligatia clientului este de a desface coletul in prezenta curierului iar daca se constata orice defect de fabricatie sau avarie, se intocmeste in prezenta curierului, procesul verbal de constatare.

IMPORTANT: Comenzile care au fost ridicate de la magazine sau au fost transportate de Societate direct la Cumpărător prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

DE RETINUT!

Vă rugăm să verificati integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la DPD în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Mai multe informatii despre retur le găsiți pe pagina Termeni și condiții

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail:  ramaclick.ro